فناوری دیجیتال جدید
SWAN
مطالب و عکس های جدید

چاپگر غذا

http://irupload.ir/images/b499w5gw1yedvk7v131b.jpg

 

محققان آزمايشگاه كرنل در حال چاپ غذا هستند! همبرگرهاي سه‌بعدي ‌همراه لايه‌هاي كاملا مايع سس كچاپ و خردل را تصور كنيد! اين كه اين غذاها چقدر خوشمزه‌‌اند، هنوز مشخص نيست ولي در صورت تجاري شدن اين محصول، مي‌توان مزه غذاهای چاپی را هم چشيد!

 

 

نسل جدید جي‌پي‌اس

http://irupload.ir/images/512j1s4qrqh7r5o2eyu.jpg

روس‌ها به فناوري بهتري از جي‌پي‌اس رسيده‌اند. GLONASS نام فناوري جديدي است كه در شهرهاي بزرگ با وجود ساختمان‌هاي بلند كه امكان ارتباط را ضعيف مي‌كنند با قدرت تمام كار مي‌كند

با كمك فناوري LED، سالن‌هاي ورزشي از اين به‌بعد مي‌توانند با توجه به نوع ورزشي كه در آن سالن انجام مي‌شود، رنگ عوض كنند و به شكل زمين مناسب با آن بازي در بیایند. با اين فناوري بازي در نور كم هم امكان‌پذير خواهد بود.

 

تراشه‌هايي كه تا ابد كار مي‌كنند

http://irupload.ir/images/70k5p948bi1s26yhwg08.jpg

تراشه‌هاي جديدي با نام Haswell از سوي اينتل در حال توليد است كه معماري 22 نانومتري دارد و مصرف انرژي آن 20برابر از پردازنده‌هاي امروزي كمتر است. به اين ترتيب پردازنده‌های فوق مي‌توانند با نيرويي كه از يك شارژر خورشيدي مي‌گيرند، تا ابد به فعاليت خود ادامه دهند و نيازي به انرژي برق نداشته باشند.

 

لمس اشياي مجازي

http://irupload.ir/images/p05apvj49wzhdnoxbydz.jpg

چطور مي‌توان از يك بازي رايانه‌اي لذت برد، اما هيچ كدام از دردسرهايي را كه قهرمان بازي با آن مواجه مي‌شود، لمس نكرد؟ اين ابزار لرزاننده كوچك ژاپني در نظر دارد اين رويا را به واقعيت تبديل كند. اين دستگاه كه بر پشت و روي دست نصب مي‌شود، مي‌تواند لرزشي ايجاد كند كه هنگام برخورد با اجسام مختلف ايجاد مي‌شود. تجسم و درك نشستن يك پرنده، بلندكردن يك جعبه سنگين و حتي ضربه خوردن از قابليت‌هاي اين دستگاه است.

 

 

پشه‌ هكر

http://irupload.ir/images/4xw4s1hxqm51nw9447.jpg

اين ربات بسيار كوچك، يك رایانه در خود دارد و مي‌تواند به شبكه‌هاي بي سيمي كه حفاظت نشده‌اند، نفوذ كند و بدون آن كه كسي متوجه شود، كنترل شبكه را بدست گيرد.

 

كيبوردي باسطح صاف

http://irupload.ir/images/ps1m35mwjqc2yj2b946y.jpg

كيبورد Levitatr به آيپد متصل مي‌شود سطح كاملا صافي دارد و زماني كه آن را روشن كنيد، كليد‌هاي آن با نور پس‌زمينه روشن و برجسته مي‌شود و آنگاه مي‌توان از كيبورد استفاده كرد.

 

ماوس براي اكس‌باكس

http://irupload.ir/images/5dsk3ld7g4xtwph0185c.jpg

بسياري از هواداران بازي‌هاي تيراندازي اول شخص، هنگام استفاده از كنسول براي بازي كردن مي‌ايستند، چرا كه معتقدند دقت ماوس را نمي‌توان با هيچ دسته‌اي پياده كرد. از اين رو FragFX مي‌خواهد اين مشكل را حل كند. اين دستگاه تركيبي در حقيقت يك ماوس و يك دسته اضافه است و مي‌تواند هم كار دسته را انجام دهد و هم دقت ماوس را داشته باشد.

 

 

سالن چند ده منظوره

http://irupload.ir/images/8nkn1wyp2vdmca4dqm1z.jpg


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط علی بهمنی